underwear

今晚臨時決定去giby屋企,不過冇帶任何替換的衣服,所以要買。
 
  首先解释一下,今天事情的來龍去脈。因爲拉閘限電,新東方推遲了一個鐘頭上課,搞到好夜,而同我一齊來上課的小學同學又有事去中大搵人,所以臨時決定去giby屋企借宿。
 
  落課之後,就直驅天河北,去同一個眼闊肚窄的人食煎餃。如何眼闊,請看:一碟煎餃(5只,本人包辦3只)、一碟順德煎蝦餅(5只,本人包辦3只)、一碟炸芋餅(3只,每人1只半)、一碟齋腸、一碗雲吞面(本人包辦)、冰糖燉木瓜(本人包辦)、龜苓膏(眼闊肚窄的人包辦),總共盛惠¥37。
 
  然後就去買underwear。眼闊肚窄的人說我唔洗新買的底褲就著,因爲我唔要紙底褲!!!我開始拿了size L,不過個sells提醒我腰圍32,眼闊肚窄的人就說我會搞到孖煙囪咁。so,size M,okay.不過又冇黑色,米要紅色咯~~~~~~~~~~~~眼闊肚窄的人阻止我,我就話我又唔係同佢瞓,yeah,冇嘢講,贏咗。
 
  同一個女仔去買underwear,so strange!不過實踐證明,size M is not enough big,不過原因不是我huge。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

4 Responses to underwear

  1. Dan says:

    i hv sth to say!1st果碟斋肠你先食咗三分一唔到!!!!!!2nd好似你寻日係讲M唔0岩着係因为你自己太huge喔!?

    Like

  2. Giby says:

    啊噗!!~我想強調一下,Willy同學,重要係正常生活的環境下,很張揚地買左一條紅色!雖然,無係鮮紅色!但係!Willy呢個甘“性感“的身段,本人覺得,都係無好甘張揚好,因爲你的魅力會殺人啊!!!!!!!

    Like

  3. Jo says:

    我代替Miss Lo声明:本妖买size M唔够大系因为本妖所用道具huge,所以唔系我自己huge“`

    Like

  4. William says:

    死tall man,咩態度?!你羡慕啊?!妒忌啊?!

    Like

Leave a Reply

