我的少爺脾氣

  今日我的少爺脾氣又發作了。一開始是因爲有人俾唔到一個合理的理由俾我,當我小朋友,費事我廣州佛山頻頻僕僕。我每日都係咁嘎啦,提早d到廣州又點會影響我上新東方?!

  我知道我d少爺脾氣很不好,初一一入學就被人改了個很不好的花名——「少爺仔」。六年後,以爲自己已經改變,點知今日再次俾人laat着,除咗自己激氣質與,我諗仲會令人失望。

  當我已經下火,反思我的少爺脾氣是多麽的不好的時候,第二件事來了——我媽咪跌爛咗我只錶!跌爛不單只,仲要狡辯,推卸責任。仲要反問條痕係米我平時整花,講到我好似慶幸自己只錶爛咗可以有新咁。我咁中意呢只錶,有冇新我都要整番。仲諗住要keep到08年北京奧運,等呢只雅典奧運可以功成身退!!!最可惡的是推卸責任!我現在都要卸喇,我d少爺脾氣都係佢哋養成的,媽咪竟然主動卸脖,唔做好榜樣,我卸脖的時候不要怪我!最激氣就係我怒火中燒的時候,竟然彈一句「沖涼,冇你咁好氣」。我表弟真幸運,阿姨將佢部GBA跌欄咗就乖乖地買部新的。

  少爺脾氣傷身傷心傷神,要盡量避免。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

2 Responses to 我的少爺脾氣

  1. billy says:

    我一D都唔觉得你有少爷脾气……

    Like

  2. William says:

    自己知自己事,我都想自己唔再細路仔,不過唔係話想就想,我行動

    Like

Leave a Reply

