郵箱被盜用的一天

  前晚在giby屋企玩到好顛,根本冇瞓,然後從7點一直瞓到1點。下午就去河南上新東方。一切好似好平靜,乜都冇發生。但係我一返到佛山,電話就嚟喇。好多人收到“我”的一封e-Mail,内容講到我好似想自殺咁。我立馬上網check check,發現已經好多人回復,問我發生咩事。我更改密碼之後,準備發送一份Announcement給全世界,點知郵箱已經超過了當日的最大發送量。
 
  天真的我還以爲上MSN給全世界解釋會冇事,點知今朝一早就收到美國親戚的長途電話,問我咩事。救命啊,根本冇事。點解咁多人會以爲我自殺,一d都唔了解我。今日個e-Mail已經恢復番,所以本人發表了一份中英文的聲明,全文如下:
 
聲明:
由於郵箱密碼被盜,你可能收到比較恐怖的電子郵件,請勿恐慌,我冇事
對你造成滋擾,請原諒
Announcement:
Because my e-mail box password was stolen, u maybe recieved some e-mail with terrible words. please don’t mention it and keep calm, i am ok and very happy.
Willy Lo
本身已經夠煩,現在搞鑊傑嘢,煩死!
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

5 Responses to 郵箱被盜用的一天

  1. Unknown says:

    你真是好惨啊!

    Like

  2. billy says:

    哈哈,继LO左LO右后噶新人.我一睇就知道系比人玩啦,其实你系咪成日稳个邮箱去申请注册再去认证?

    Like

  3. William says:

    突然閒見到多了篇留言,直覺就係Billy其實我個hotmail好少公開,一般論壇註冊的我都用21cn不過都好,至少你不會以爲我會自殺

    Like

  4. 薯薯婷比 says:

    呵呵,你睇下几多人关心你~

    Like

  5. billy says:

    呵呵,了解你噶人会清楚你会唔会自杀的……哈,你是管理员,肯定看到我留言啊,还用直觉?

    Like

Leave a Reply

