今日很陽光,嘗試戴帽

  我覺得今日很陽光,很開心。今日係Viena生日,我當然會記得。本來想在淩晨send e-mail給她,不過她的郵箱爆咗,好彩今朝見到她在綫。噚晚我抄番初中時候嘅相,發現自己變化好大,老喇老喇。睇咗佢篇blog,睇嚟佢真係有意外驚喜。
  噚晚煲完粥之後就抄番以前啲相同日記出嚟睇。感嘆自己變咗好多,個樣唔同咗(靚仔咗、型咗——自戀中),心態亦都唔同咗。我真的放低了,我已經放低了。

  然後今日約了剛從英國回來的Lion。Lion還是Lion,還是大胸,還是長頭髮。去佛山流綫行街,發現新開咗一間裝修得好靚嘅店。賣得別的男裝tee,例如stussy、volcom等牌子;鞋,特別的convers、PONY ect.;皮帶、袋。就在三樓,一上lift就係。最重要的是個sell屎好靚仔,好有型,笑容燦爛,態度良好。然後Lion買了一件tee給giby,同時我又試咗頂帽。奈何有點怪,走了。不過仲有下文,因爲個sell屎太靚仔,在流綫兜咗一圈之後又入去,買埋頂帽。其實Lion應該直接問佢攞電話,又或者三日唔埋兩日就入去買嘢(只賣男裝,益曬我),哈哈哈。

  講番頂帽,New Era New York Yankees Custom Fitted Cap,New Era 3930 UNIFIT: The 3930 is very comfortable and made with a breathable fabric。仲未習慣自己戴帽,不過個靚仔就話唔錯,可能係我自己心理作用。今晚要翻箱倒櫃將啲衫抄曬出嚟,然後要同頂帽襯到絕,我有potential!!!

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

7 Responses to 今日很陽光,嘗試戴帽

  1. 韵 Kathy says:

    几钱啊你顶cap??

    Like

  2. says:

    应该将你戴帽D相放上来

    Like

  3. Nicole says:

    惨啦……lo的头发已经到啦……要戴帽遮羞的地步!

    Like

  4. Viena says:

    thank you ur wishes

    Like

  5. William says:

    張維,你黐綫!!!to 儍韵_想鉃憶:RMB 77

    Like

  6. leung says:

    77 好便阿,我都買坐一定NY嘎帽, 要200幾RMB阿,PS不過PINK色,會晤會有D。。。

    Like

  7. William says:

    呢頂NY係水貨,剪咗牌

    Like

Leave a Reply

