初次見面,新機場半日遊

    今日終于見到傳説中的官智。爲力迎合他守時的習慣,我都一改我的「十五分鐘定論」,罕有地準時。然後到了我熟悉的地方——中國大酒店隔離嗰間麥當勞。然後我哋三條茂喱就在M記傾咗一排。先解釋一下,仲有一個人係官智的好友,廣商的大三學生。佢哋在我到之前已經在M記寫嘢寫咗好耐。然後三個人諗下晝去邊,最後去咗新機場。三條茂喱去新機場,真係新奇好玩。在機場還被人採訪添。
    講番呢兩位大學生,其實佢哋一啲唔「茂喱」。他們各自有自己的故事。而我只是一個啱啱高三畢業的o靚仔。官智就識咗差不多半年,不過就一直都未見過面。佢個樣雖然就唔係想象中嗰類,不過都冇出乎我意料之外。佢個相貌年齡、真實年齡、心理年齡是逐個遞增的。從佢身上學到好多嘢,亦給我一個全新的思考問題的角度。
    總體來講,認識佢哋好開心。話唔定好似芝士認識星仔咁,改變一生的命運(有啲誇大成份添)。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

6 Responses to 初次見面,新機場半日遊

  1. says:

    咩台采访啊?边度可以睇到啊?

    Like

  2. Nicole says:

    刚毕业的高三靓仔~呢句可以忽略……

    Like

  3. Stephen says:

    想问一句,官智系边个啊?~。。。

    Like

  4. 嘉慧 says:

    呢个就系传说中嘅广州新机场吗 嗯… 周六就可以睇到了 不过听讲个国际航班部吾多掂啊 = =PS 点解LO记你咁\’\’淫\’\’嘅眼神望住人地靓女嘎 XD

    Like

  5. William says:

    to nicole:我寫的是「o靚仔」,不是「靚仔」。to stephen:he is a new friendto 成成:不是電視臺採訪,是負責聯通廣告的廣告公司市場調查

    Like

  6. says:

    市场调查都要揸Mike噶

    Like

Leave a Reply

