重溫《一路順風》

    「男女嘅感情可以話冇就冇,但係朋友係一世咖」——廣播劇《一路順風》大結局中芝士媽咪對芝士(Eason)講的一句話。現在回想自己第一次聼呢個廣播劇係聼到喊。可能係當時自己挂,覺得好朋友真係真係好重要

    《一路順風》由資深廣播劇創作人鄧潔明編寫,講述兩個男孩、四個女朋友、五段令人難過一星期到三個月不等的戀愛,發酵出一段翻過臉,但仍懷念的友誼。戰仕 (陳奕迅飾演) 與洛星 (謝霆鋒飾演)因雙方母親關係而認識,成為好友,多年間,大家經歷過「患難同煲期」、「真摯友情期」、「轉變期」、「翻面期」和 「成長期」等階段。他們曾經友好、曾經愛上對方的女友、曾經互不相干。成長後,星仔成為美術指導,芝士成為舞台助導。最終,不論在人生的舞台或劇院的台板上,他兩又再重遇…

    今日重溫了《一路順風》的大結局,可能在畢業的時候重溫,有另外一些新的感受。究竟朋友係咩呢?有人話呢個世界上冇朋友。跟住我就同佢講有,我有好好嘅朋友,佢哋對我好好。不過佢話咁樣係因爲雙方未有利益衝突。我好擔心畢業之後或者以後出嚟做嘢會有利益衝突,跟住反面,跟住一拍兩散。希望唔會有呢一日。《一路順風》Eason同霆鋒的相識改變了佢哋一生的命運,但是一個女仔就令佢哋反目,然後仇恨已經淡忘、消退,不過友情亦都變淡。雙方都將回憶定格在嗰個女仔出現之前的美好之中,然後剩下的只有寒暄。好好彩,呢個大結局係一個沒有結局的結局,留下聯想空間。可能我現在好重視朋友,所以我認爲佢哋依然係好朋友。

    我覺得戯入面的男主角星仔好似giby,好有才華,總是能吸引衆人的目光,然後總是什麽都比較超前。然後總會有自己的一套,與別不同。Eason成日同其他人講「因爲佢係星仔」。或者我又會講「因爲佢係藍翔」。(有點發散,有點語無倫次,giby請見諒。)然後問giby拿了他自己填詞的《它的意義》,雖然這首不是我的歌,但我也想起了自己的十八嵗的生日。「十八嵗明天面對你自己,十八嵗的夜晚會有驚喜的來襲」,我的十八嵗生日真的很開心很難忘,謝謝你們,我的好朋友。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

2 Responses to 重溫《一路順風》

  1. Nicole says:

    想当年我牺牲左几晚睡眠时间来听呢套剧……的确无浪费

    Like

  2. Giby says:

    搞到我好唔好意思添!~

    Like

Leave a Reply

