陰影

    最近提到童年陰影的話題。同年陰影並不是「要識得叫唔好仲要大聲嗌救命」嗰種,陰影可以是細個的某些片斷。原來我自己都有童年陰影嘎——四個零零碎碎的片斷。而且呢啲片斷總是不斷重復出現,每次我發高燒的時候,我就一定會夢到,然後就不受控制,嚇死我爹地媽咪。

陰影一
    呢個可能係八十年代未九十年代初的某一個香港廣告,我唔記得喇。我只記得有一堆廢車定係其它唔從高空「責」落嚟。當時我每晚見到呢個廣告都會喊,後來就發展成爲陰影,每次發高燒都會發到呢個夢。

陰影二
    每次發高燒都會發到的噩夢之二:一個巨人同埋一只蝴蝶。

陰影三
    每次發高燒都會發到的噩夢之三:一段好長好黑沒有盡頭的路。

陰影四:
    嫲嫲屋企樓梯間的黑影,然後在嗰邊嗰啲已經拆遷的舊巷度見到。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

One Response to 陰影

  1. says:

    那么神奇,我好像没有

    Like

Leave a Reply

