今日——秘書

今日好似好多事發生。本來興奮地約了秘書,然後在電話粥之中寫blog。

秘書
    好耐冇見過秘書喇。陳雪噚日去咗番禺,今日就約咗我出廣州。大家各自遲到咗半個鐘頭之後,就去咗秘書師叔開嘅法國餐廳食嘢。餐廳叫勝日門法國餐廳,位于環市東路。佢師叔就係三十出頭,事業有成嗰只,而且識講一口流利的法文,厲害厲害。
    講番秘書,好慶幸我哋仲係咁好朋友,仲有咁多話題。因爲我會擔心圈子唔同咗會導致「友情還在、苦無話題」。到現在我仲會覺得秘書好犀利,選擇了退學的路。現在看來,她是成功的,起碼走了一條自己想走的路,而且無悔,而且會有前景。希望她開心啦,同埋可以繼續友誼萬歲,同埋可以將以前嘅嘢放低(講就易咯,自己都未必放得低)。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

One Response to 今日——秘書

  1. liu says:

    講番秘書,好慶幸我哋仲係咁好朋友,仲有咁多話題。因爲我會擔心圈子唔同咗會導致「友情還在、苦無話題」。我都系……出佐黎觉得同好大一部分朋友有佐距离感………

    Like

Leave a Reply

