六年的眼淚一次過湧出來

    畢業禮前的暴雨,99級經歷了一場暴風雨的洗禮。畢業禮後的彩虹,讓我們明白,原來「不經歷風雨,不能見彩虹」。本來以爲畢業那天一定會哭,不過大家太匆忙喇,相互擁抱之後就拿著大包細包離校。回到家中,我還在想,就這樣結束嗎?
    昨日謝師宴,沒有出現原來擔心的學生還學生,老師還老師的情況。反而大家都哭了,老師與我們都哭了。原來謝師宴上才是激動的時刻,六年來的眼淚一次過湧出來。
    很少飲酒的我不知道飲了幾杯啤酒,面都紅曬,仲有啲頭暈,好彩未醉。看見Kaze和趙楠飲到醉咗,一邊喊一邊到處攬人,我還覺得好好玩。但是不知道爲什麽,趙楠一攬過嚟我就喊咗。趙楠:六年喇,我唔再好似初中咁樣成日喊喇!我以前唔知道你話我嘅缺點係對我好,但係我現在知道喇。以後大學城還是同學,以後還是一世嘅好朋友!
    Kaze好早已經唔清醒,佢攬過嚟對我講多謝,其實應該我同佢講多謝。佢改變咗我好多,雖然平時成日踩我,但係好朋友係講心嘎。
    藍翔話見到我喊佢先喊。畢業禮之後已經攬過佢,但噚日我攬住佢嗰陣我諗到太多太多喇。雖然我話佢對忽冷忽熱,但係我知嘎,我哋係好朋友。佢改變咗我。
    張維永遠都係咁女俠。她安慰我,安慰藍翔,安慰Kaze。自己冇喊,果然係俠女。不過唔喊當然唔代表唔激動。每一個人都在這六年投入了很深的感情。
    梁穎丹。我見到佢喊到豬頭咁我又再激動。我同佢講,我哋識咗十幾年喇,一直都係好朋友。十幾年真係好唔簡單。以後雖然不在一個城市,但是一定可以友誼萬歲嘎。
    姜悅,我哋一齊坐校車坐咗六年喇。我哋仲成日穿梭于廣州同佛山,一齊去過租衫、一齊去唱K、一齊搭地鐵。妳去做北大校花之後我會打電話俾妳同妳講廣東話嘎。我哋仲有「大豬頭行動」,一定要完成啊!
    ……………………

    最後啲老師都哭了。于意抱住春哥喊到好大聲,春哥都喊到好激動。Kaze抱住春哥,春哥就喊住咁話,我哋無悔。我抱住春哥,他話我哋係師生,更加係朋友。多謝你啊,春哥。
    還有曉波,雖然你先教過我已節課,但我會永遠記得我哋一齊去天鵝湖食宵夜。
    多謝每一位老師!

    六年來的眼淚一次過湧出來,過去有過的紛爭、尷尬都一筆勾銷。原來自己這六年投入了這麽深的感情。再見了外校,以後再冇機會我哋5個人一齊去食宵夜喇。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

One Response to 六年的眼淚一次過湧出來

  1. liu says:

    再次惋惜 近来到处同人吐苦水 无参加高考无参加毕业典礼无参加谢师宴 人生不完整了 T T

    Like

Leave a Reply

