一個有經歷過的新朋友

一個月前從無綫新聞fansclub認識了一位新的朋友,一個好搞笑的人,他會把自己的手機、小靈通number俾一個陌生人——我。

佢先大我一年多,因爲早讀書已經讀緊大二。一開始唔知點,總覺得呢個人好似看破紅塵咁,用大哥哥嘅口吻告誡我要把我現在、要珍惜現在所擁有的一切。我以爲自己自覺好犀利咁,覺得佢一定係經歷過感情挫折之類。原來他真的是大哥哥,我太幼稚了。他是一個不幸的人,高三的時候大病一場,證實有肝病。除了承受疾病的痛楚之外,還要承受世俗人的眼光。也許我比較理智,知道他這種情況是不會傳染的。然而社會不是這樣。佢治療期間同佢一齊睇病打針嘅人好多就係因爲咁失去好多機會。國家公務員都係舊年先放開政策。高三下學期幾乎沒有上課的他總算渡過高考關。在大一的時候想開心建成咁講俾新同學聼,可是第二日就俾人pang出宿舍。仲有佢每日在急症室看見的事,車禍、心臟病發等等太多太多,原來醫生已經麻木了,不會有電視入面的對白——「我哋已經盡嗮力」。

可能經歷過疾病,經歷過生理以及心理的傷害,他顯然成熟。他說他現在已經睇開了,不再「灰」。佢講咗佢嘅經歷,我都同佢講我轉變的經歷。然而我真的有轉變過嗎?他的眼光很準,覺得我是一個嬌生慣養的人。我一直沒有否認,但是爲什麽一個只是通過兩次電話的人都會這樣認爲呢?我要自我檢討,也許我沒有改變過。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

One Response to 一個有經歷過的新朋友

  1. Jim says:

    :)恭喜willy,好好珍惜前辈~~聆听多d~:)

    Like

Leave a Reply

